google7c16d528c1c25ac7.html Algemene Voorwaarden | 033GitaarSchool

Algemene Voorwaarden

Cursusjaar 2023-2024

• Voor de betaling van het lesgeld ontvang u maandelijks voorafgaand een factuur per email (ideal). U betaalt de lessen vooruit.

• De leerling heeft de mogelijkheid om wekelijks of tweewekelijks les te krijgen.

• Wanneer de leerling om welke reden dan ook geen gebruik maakt van een met hem/haar afgesproken les, is niettemin lesgeld verschuldigd. Wel kan bij afmelding vooraf (minimaal 24 uur van te voren) in overleg met de docent de les ingehaald worden, mits hier plaats voor is.

Als de docent ziek is, wordt er voor een vervanger gezorgd om de les over te nemen. Mocht dit niet lukken, dan hoeft de leerling niet door te betalen.

• De online factuur dient binnen 14 dagen voldaan te zijn, zo niet dan kunnen er administratiekosten in rekening worden gebracht.

• Voor huidige tarieven zie www.033gitaarschool.nl.

• Er wordt geen les gegeven gedurende de schoolvakanties (regio Midden).